Smart dodatek do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0)
- Dodaj recenzję:
- Kod: 0411959
- Producent: Portal Games
-
Dostępność:
Dostępne
- szt.
- 59,99 zł
- Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
- Do gry konieczna jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0)
- Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu
- Dodatek daje możliwość tworzenia potężnych linii strzelających
- Polskie wydanie gry
Historia gry:
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Głównymi zaletami armii Smarta są:
- ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu
- możliwość tworzenia potężnych linii strzelających
- specjalna zdolność Transporterów, która jest dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce
Wadą jest:
- znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna:
Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Zawartość dodatku:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Specyfikacja dodatku Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
liczba osób | 2 - 4 osób |
wiek | od 8 lat |
czas gry | około 30 minut |
waga | 0,20 kg |
wydanie | polskie |
Grupa produktowa: | Gry strategiczne |